FANDOM

Adrian Dragneel
AdiAsta
Imię i Nazwisko Adrian Dragneel
Nick Asta
Pseudonim The Hood
Karmazynowy Łowca
The Black Reaper
Istotne Statystyki
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna
Wiek 14 (SAO)
Status Żyje
Urodziny 17 Lipca
Kolor Włosów Czarne
Kolor Oczu Czerwone
Grupa krwi B
Profesjonalne Statystyki
Pochodzenie Polska
Gry Sword Art Online
New ALfehim Online
Poziom 90 (SAO, zakończenie gry)
Broń Dzierżona Midnight Gleam
Unique Skills Double-Handed Sword (za stworzenie unikatowej broni)
Darkness Blade (za zabicie Trickstera)
Miejsce Zamieszkania Japonia (rzeczywistość)
Mieszkanie na 61 piętrze Aincardu
Przynależność Gildia Dragon Tale
Wielka Czwórka
Profesja Uczeń
Cleaner
Partnerzy Adrian Shane, Mateusz Sharp, Luke Blaze i Joanna Dahaka
Personalne Statystyki
Dziadkowie Leo Shiba (dziadek)
Marii Shiba (babcia)
Rodzice Rin Shiba (matka)
Ken Dragneel (ojciec)
Wujostwo Mark Shiba (wuja)
Rodzeństwo Adrian Shane (przybrany brat)
Mateusz Sharp (przybrany brat)
Luke Blaze (przybrany brat)
Kuzynostwo Sakuya Shiba (kuzynka)
Małżonek Joanna Dahaka (dziewczyna/żona w SAO)
Debiut
Dubbing/Aktor AdiFire
Debiut Sword Art Online
Adrian Dragneel w grach znany pod swoim nickiem Asta, którego używa w każdej grze w jaką gra. Jest ogromnym fanem VRMMORPG oraz był jednym z 10.000 graczy uwięzionych w Sword Art Online.

Asystował przy pokonaniu bossa 1 piętra. Jako pierwszy gracz w grze oswoił bestię bitewną, którego nazwał Dino i stał się on jego zwierzakiem. Dołączył do gildii Dragon Tale, która pomagała przy pokonywaniu bossów. Dzięki owym walką wsławił się w Aincardzie jako The Hood. Wraz z Dancerem, Matim i Leo założyli Wielką Czwórkę- sekretną organizacje która zajmowała się tropieniem najgroźniejszych Player Killerów, dzięki czemu zyskał przydomek Karmazynowy Łowca. W między czasie związał się z Joanną Dahaka, najpopularniejszą graczką SAO oraz jego rywalką. Mieszkali razem na 61 piętrze Aincardu. Z materiałów zdobytych w Lochach, questach oraz walk z bossami utworzył on własny miecz- Midnight Gleam, dzięki któremu aktywował unikatowy skill Double-Handed Sword. Umiejętność ta pozwalała mu zwiększyć swój atak gdy trzymał miecz obydwoma rękoma. W grze zabił tylko jeden jedyny raz. Po zabiciu Trickstera, przejął on jego unikatowy skill Darkness Sword (pozwalający na anulowanie sword skilli) oraz przejął tytuł The Black Reaper (pl. Apostoł Śmierci) tytuł przyznawany najpotężniejszemu Player Killerowi w grze.

WyglądEdytuj

Adi jest średnio przystojnym chłopakiem o bladej cerze i kruczoczarnych, kolczastych i opadających włosach. Ma ognistoczerwone oczy oraz delikatne rysy twarzy. Dzięki swojemu lekkiemu uśmiechowi i dziecięcej naturze sprawia wrażenie uroczego młodego chłopca. Jest dość wysokim mężczyzną aczkolwiek nie jest dryblasem co w połączeniu z jego wysportowanym ciałem daje mu muskularną sylwetkę.

AvatarEdytuj

SAOEdytuj

SAO Adi
Po zalogowaniu się do SAO Asta wybrał standardowego avatara. Jako postać był wysokim mężczyzną o jasnej cerze, szafirowych oczach oraz kolczastych sterczących blond włosach. Nosił standardową bluzę gracza w kolorze szarym z czarnymi dodatkami. Dodatkowo jego bluza była wyposażona w kaptur z czarną obszewką. Nosił klasyczny skórzany napierśnik w kolorze niebieskim z czerwoną obwódką. Ubrany był w ciemno-niebieskie skórzane spodnie oraz czarne buty z podeszwami podchodzącymi pod kolor czerwony. Przepasał się czarnym pasem ze srebrną klamrą oraz podobny pas nosił na klatce piersiowej by móc nosić na plecach swój miecz.

Po użyciu aplikacji "Lusterko" wygląd postaci zostaje jednak skasowany i chłopak przybiera swój wygląd z realnego świata. Pozostaje jednak w ubiorze avatara 1 poziomu do momentu osiągnięcia 10 poziomu.

SAO Adi Real

Asta na poziomie 90

Jego ubiór potem nieustannie ewoluuje aż do osiągnięcia przez niego poziomu 90 (na tym poziomie zostaje wylogowany z gry ze względu na wygraną Kirito z Heatcliffem). Szara bluza z kapturem i skórzany napierśnik zostają zastąpione przez nową szarą bluzę na długi rękaw z czarnymi wstawkami oraz typowym dla łowców krojem (jest uszyta pionowo). Bluzę nosi wpuszczoną w spodnie.

Nadal nosi skórzane ciemno-niebieskie spodnie, aczkolwiek ich nowszy model jest znacznie bardziej wzmocniony, wokół nogawek ma dodatkowe wszyte pasy z metalowymi wzmocnieniami. Przepasa się również wzmocnionym czarnym pasem z dodatkową wstęgą. Buty wymienił na inny model, są one znacznie lżejsze od poprzednich aczkolwiek zachowały czarną kolorystkę oraz czerwone podeszwy.

Największą zmianą jest jednak noszony przez niego czerwony płaszcz z kapturem. Na niższych poziomach był on wykonany ze zwykłych materiałów, aczkolwiek z czasem były one zastępowane przez wytrzymalsze tkaniny przez co stał się on płaszczem typowo bojowym. Na 90 poziomie jest to karmazynowy, długi płaszcz za kolana z czarnymi wstawkami oraz czarnymi wzmocnieniami z białą oblamówką na ramionach. Na lewym ramieniu ma metalowe wzmocnienie, a po prawej stronie płaszcza ma metalowe spinki. Po lewej stronie znajduje się również niewielka kieszonka.

Jeżeli chodzi o ekwipunek, zwykły skórzany pas został zamieniony przez znacznie lżejszy w kształcie plusa z metalową klamrą oraz Asta nosi go po prawej stronie klatki piersiowej by móc swobodnie dobywać swojego miecza znajdującego się na plecach. Dodatkowo nosi czarne rękawiczki bez palców.

OsobowośćEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest on pierwszym i jak dotąd jednym graczem SAO, który posiadał aż dwa Unique Skills:
    • Pierwszy to Double-Handed Sword, który jest przyznawany graczowi którzy stworzy swoją broń z najrzadszych i unikatowych materiałów zdobytych podczas walk z bossami i questów.
    • Drugi do Darkness Sword, który przyznawany jest graczowi, który zabił najwięcej innych graczy. Skill ten został aktywowany przez Trickstera, aczkolwiek w wyniku pojedynku na śmierć i życie który wygrywa Asta, skill ten przechodzi na jego konto.